omg ^^

de har hänt ganska mycket sen sist! jag är så dålig på att blogga-.- Aja, för typ en eller två veckor sen sov Johan här:D jätte mysigt!! Madde va här i helgen med!:D hon är så snäll och allt! jag älskar dej gumman<33
igår va jag med johan och så fick min farfar en hjärtinfarkt:( inte nå kul alls, men de hade gått bra och nu är han pigg:) idag har jag varit i skolan. ganska soft där om man tänker på hur de va i enånger. vi har gjort en liten pappaers familj och lina hagström och robin  har gjort en hora. haha.. sen när jag kom hem hjälpte jag pappa att ta upp båten ur havet .  de va svin kallt!!
jag saknar min johan jätte mycket!! älskar dej<3 men nu ska jag dra. finns på mobilen. puss<3
min älskade mops harry!!<3

Kommentarer
Postat av: Emma

åå vilken söt hund! Kolla in mina senaste bilder på bloggen, skriv gärna vad du tycker!
Kram

2013-01-04 @ 17:41:04
URL: http://emmavinell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0